Condiții și Termeni Generali
Furnizorul își rezervă dreptul de a bloca un Utilizator sau de a lua alte măsuri adecvate dacă există semne de utilizare necorespunzătoare a serviciului online sau de utilizare care încalcă prezentele Condiții și Termeni Generali. Utilizarea este considerată abuzivă, în special dacă un Utilizator folosește sistemele sau informațiile furnizate de acestea în afara scopului prevăzut, folosește sistemul în scopuri ilegale sau încalcă drepturile Furnizorului sau ale terților ori utilizează sistemele fără a respecta regulile prevăzute de Furnizor.
În consecință, Utilizatorul garantează că informațiile oferite de acesta Furnizorului sunt adevărate și complete. Utilizatorul se obligă să informeze imediat Furnizorul cu privire la orice modificare viitoare a datelor furnizate.
În plus, Utilizatorul se obligă să se asigure că hardware-ul și software-ul folosit la utilizarea sistemelor, inclusiv calculatoarele stațiilor de lucru, routerele, sistemele de comunicare de date etc., sunt lipsite de viruși, viermi informatici, troieni etc. În ceea ce privește datele încărcate de Utilizator, acesta se obligă să se asigure că este proprietarul tuturor drepturilor asupra datelor încărcate, că poate dispune liber de utilizarea acestora și, inclusiv, printre altele, că datele încărcate nu sunt afectate de drepturile terților care se opun unei astfel de utilizări.
În special, serviciul online (website-ul) nu poate fi utilizat pentru a distribui informații care îndeplinesc următoarele criterii:
a) sloganuri rasiste, inumane
b) furnizarea de informații false sau incorecte
c) jignitoare, abuzive, hărțuitoare, instigatoare la ură, obscene, amenințătoare sau în alt mod inacceptabile
d) informații care încalcă cerințele legale sau care nu respectă sau implementează suficient cerințele aplicabile (de exemplu, în cazul obligațiilor de etichetare sau de transparență)
e) Informații a căror furnizare sau distribuire constituie infracțiune sau infracțiune contravențională
Măsuri în caz de încălcare
În cazul în care informațiile furnizate încalcă prezentele Condiții și Termeni Generali și Furnizorul devine conștient de acest lucru (de exemplu, prin raportarea unui alt Utilizator), Furnizorul își rezervă dreptul de a bloca sau șterge imediat conținutul relevant (dacă este necesar, chiar și temporar) și de a efectua toți ceilalți pași necesari.
Dacă este necesar sau adecvat, se vor lua următoarele măsuri în funcție de gravitatea, frecvența și numărul încălcărilor:
a) ștergerea temporară sau definitivă a conținutului
b) blocarea temporară a unui cont de Utilizator și inactivarea conținutului asociat timp de 6 luni
c) blocarea permanentă a conturilor de Utilizator și a întregului conținut asociat
d) blocarea permanentă a contului de Utilizator și a întregului conținut asociat și includerea datelor de acces, în special a adresei de e-mail furnizate și a altor date de bază pentru identificarea Utilizatorului, pe o listă de blocare (lista neagră), astfel încât un nou cont de Utilizator nu poate fi creat
e) alte măsuri
În măsura în care este necesar din punct de vedere legal, Utilizatorii afectați sau persoanele raportoare vor fi informate cu privire la decizia Furnizorului și li se va oferi posibilitatea de a își exprima comentariile cu privire la aceasta. După luarea la cunostinta a comentariilor depuse, Furnizorul va revizui decizia luata și va lua o decizie finală cu privire la modul de gestionare a conținutului afectat. Utilizatorul primește un e-mail despre decizia luată, inclusiv motivele care au stat la baza acesteia.
Plângeri și soluționare (extrajudiciară) a diferendelor
Utilizatorul are posibilitatea de a depune o plângere împotriva deciziilor Furnizorului, cum ar fi ștergerea conținutului sau blocarea conturilor etc., printr-o procedură de reclamație în termen de șase (6) luni de la primirea deciziei inițiale. Formularul de reclamație poate fi găsit aici. Furnizorul va examina această plângere în termen de o lună și va revoca (în întregime sau parțial) sau va confirma decizia inițială. Decizia va fi comunicată Utilizatorului prin e-mail împreună cu motivele.
Plângerile care nu pot fi soluționate prin procesele descrise mai sus pot fi înaintate și procesate de către un organism certificat de soluționare extrajudiciară a diferendelor (dacă există). Indiferent de implicarea unei astfel de entități, acțiunea în justiție este întotdeauna deschisă.
Modificări ale prezentelor Condiții si Termeni Generali
Furnizorul are dreptul de a modifica prezentele Condiții și Termeni Generali din motive întemeiate, în special dacă noile dezvoltări tehnice, dezvoltarea ulterioară a serviciilor contractuale, modificările legislației și jurisprudenței sau alte motive echivalente fac acest lucru necesar. Dacă în baza unei modificări, echilibrul raporturilor între părți este perturbat considerabil, modificarea nu va fi efectuată.
În vederea asigurării transparenței privind conținutul și orice modificări ulterioare aduse prezentelor Condiții și Termeni Generali, Furnizorul va menține pe website-ul său versiunea actualizată permanent a Condițiilor și Termenilor Generali.